Skooola

Hallåå sitter just nu i skolan och har ledarskap.
Vi ska egentligen planera för idrottslektionen vi ska ha om två veckor men vi tar det bara lugnt :)
Vi klarar det iaf ;P

När vi slutar har vi lunch och sedan matte! Funderar på att köpa en mjukglass efter skolan men är inte säker än... Då kommer jag ju senare till jobbet ;) Som sagt.... vi får se.
Jag hann inte lägga in bilderna på det jag köpte igår så ni får se en liknande som jag tagit från google istället.


Fast det står JOEY på framsidan och numret på andra sidan, med en annan text :)
Den e fiiin :}

Inna vi for till skolan imorse for jag och mamma förbi ica och hämtade ut våra nya kläder mm.
Jag fick ut mina skor som var störtsnygga och jag längtar tills imorn så jag får använda dom ;)
Fick även hem lösögonfransarna och klänningen och väskan!
Ska försöka komma ihåg att ta en bild ikväll så får jag visa er!
I like iaf:)

Nu är det snart lunch och min mage kurrar lite grann, det är någon sorts gryta som inte låter så go.
Som vanligt då. Tur att maten imorgon är god, kommer inte ihåg vad det är, men jag vet att det var gott ;)

Nya bilder på dogbytes.se också :)
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0