School

Yes ni förstår, jag sitter i bibblan nu och har naturkunskap!
Ska göra ett tema arbete och jag har valt att arbeta om parkinson på grund av att min farfar levde med det.
Det kommer nog vara enkelt att hitta information om eftersom farmor har massor med böcker och annan information!!
Superbra!

Sedan blir det antingen hem eller jobb. Vi får helt enkelt se om jag får plats där. Vill egentligen inte fara och jobba men man måste ju faktiskt kämpa. Det kasnke lossnar snart igen och jag börjar sälja! Yääy
Annars blir det hem och göra lite nytta. Jag måste verkligen städa mitt rum, skriva klart projektredovisningen och ta en cykeltur med vovven! Det lockar lite mer med att fara hem just nu faktiskt. Kanske jag ska jobba på torsdag istället... Hmm Hoppas alltså att jag inte får plats ;)

Bara så ni vet, mina naglar börjar bli långa (för att vara mig) och fina :D



Vad tycker ni om min nya header föresten?

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0