Ponnyhopp!

Nu är jag hemma igen, röd efter att ha bränt sig, men bara på vänstra halvan av ansiktet....såklart.
Jag blir så sugen, förmodligen blir det en liten paus utan häst efter Mira och Ulla, synd att jag inte funkade med henne, vill ju egentligen inte sluta med häst. aja det kanske blir något igen senare!! :D

Nu ska jag börja med mina skolgrejer! Först engelska redovisning och sen idrottsgrejerna :) om jag bara är lite effektiv så ska jag nog hinna göra allting klart :)

Ikväll är det eurovision och det ska blir intressant!
Annars då? jo, jag såg en dvärgpinscher idag och blev bara ännu mer sugen på att få hem lilla joey och få koncentrera mig på annat! Det ska bli så kul och nu är det mindre än två veckor kvar innan vi åker!!!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0