Packa

Håller på att packa till hajken imorgon men kommer på mig själv att hela tiden fastna i mina tankar kring Joey medans jag stirrar mig trött på bilderna och önskar att hajken var över och fredagen kommen...
Kan man bli mer såld på någonting?
Tror inte det ;)

Hittade hästen som jag verkligen skulle kunna tänka mig att äga, blev sugen men nu när han blev såld är jag tillbaka på att det blir en paus. Tills det komer en häst jag verkligen kan satsa hela mitt hjärta i igen. Tills dess har jag ju lillskiten ;)
Nu kommer det bli en liten hundblogg känner jag på mig. En kanske inte helt och fullt men många inlägg kommer nog att innehålla bilder, namn eller smeknamn på Joey. Stå ut eller skit it ;)

Avslutar med några bilder på en söt valpis som njuter av solen!




/S

Kommentarer
Postat av: Evelina

helt galet!! jag tror ärligt jag kommer måste sluta läsa din blogg eller ngt, annars kommer jag bli GALEN!

2009-05-25 @ 22:29:17
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0