Onsdag

Idag har det varit en superskön dag!
Började med brännboll ute i solskenet, sedan lunch och efter det lekar en heel lektion, kan det slå fel? Tror icke de du ;)
Planerna inför student och bal e nästan klara och det kommer bli great! Hoppas att jag får jobb i sommar också :P

Det är tydligen bara 16 skoldagar kvar och det är inte helt fel, faktiskt så är det heelt sjukt underbart och otroligt! Jag kan inte tänka mig att jag bara har 16 ynka dagar kvar innan jag inte längre är fattig student, bara fattig arbetslös, nästan.

Funderar på att lägga mig i ett bubbelbad och bara ta det lugnt, ute så spöregnar det så jag ska försöka hålla mig inne så jag inte börjar frysa ;) Först, dricka upp min banansmoothie och titta på Joey, på tv alltså!

Vad ska ni göra idag?


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0