Onsdag

Jag har ont i halsen och känner hur mysigt det egentligen komer att bli ikväll! Jag menar, det är ju kul när man tillslut har kommit fram! Det är ju cykelturen jag inte ser fram emot, smärta :(
Vem tusan är dum nog att sno den enda cykeln jag kan använda buhu!!

IAf, jag längtar till imorn tills denna dag är över och fredagen väntar!
Missar vett och etikett för att jag dels behövde sova efter en sen kväll men jag måste packa klart alla mina grejer också.
Jag kommer då inte svälta ikväll då vi ska käka grillat kött med bröd och sallad till middag. Kan det bli bättre på en hajk?
Nä, nu måste jag försöka få ner alla mina grejer i väskan!

Kanske skriver jag innan jag far, annars får vi höras igen på onsdagkväll efter jobbet! :)



Förra hajken!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0