Onsdag

Usch för onsdag. Mår illa som tusan.
Men det får man väl ta, huvudet bultar också så det är väl tvunget med en alvedon snart, gillar det inte men nu har jag haft ont i tre dagar och jag är less.

Ligger och tar det lugnt idag, ska egentligen jobba imorn men vi får väl se hur jag mår.
Har börjat med joeys träningsbok nu och har 4 sidor klara med en blnadning av allmänlydnad och trix. Jag är verkligen ivrig att få komma igång och börja!!
Tränade ziggen en liten stund idag, han bryr sig inte nämnvärt men måste ändå ge cred, han gjorde ju som jag ville...till slut ;) Funderar på att köpa en klicker och träna med och prova med något nytt!?! Tittar på en massa filmer på google och jag måste säga att vovven fattar rätt fort vad som gäller :P
Det som står först på tur med Joey blir namn och kontaktträning!

Valparna fyller ju åtta veckor idag och igår var dom och chippade, vaccinerades och gjorde veterinärkoll. Joey ska göra en till koll nästa tisdag eftersom den inte får vara äldre än en vecka! Alla valpar var iaf utan anmärkning och lillen vägde hela 1500 gram! Imorgon åker Bentley (ross) och Tara (rachel) sedan Pheobe och sist kvar blir min kille som flyttar på fredag nästa vecka! Det känns surt, jag har kunnat köra ner nu och hämta honom istället. SURT!

Nä, nu blir det mat. Ska försöka skriva fler inlägg idag ;)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0