Nyduschad

Hejsan! Nyss kommit ut ur duschen! Man känner sig så himla fäsch! Nyrakade är benen och plockade lite på ögonbrynen. Inte så mycket eftersom jag ska utnyttja mitt presentkort på iksuspa för färg och plockning innan bal och student istället! Kan tänka mig att dom gör ett mycket bättre jobb än mig ;)

Kan inte riktigt tänka mig hur lite tid det egentligen är kvar till studenten! Det känns bara så overkligt!
Innan det är det hund, bal, brännboll och massa annat!

Ett problem i sommar, under vecka 27 eller 28 ska jag vara i sthlm och jag har ingen hundvakt. Någon som är intresserad? ;P

Mitt försvaretsalva är borta och mina läppar är så torra, jag måste verkligen hitta det!!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0