Nu far vi!!

Snart är stunden kommen, om ca 15 minuter kör bilen ut från vår infart och kommer inte åter med mig förrän imorgon!
Jag kan inte missa klumpen av nervositet jag har i magen, vet inte varför den är här eller när den kom men kan det vara för att jag kommer att dö mitt ute i skogen inatt? Ja, vem vet.

Det ska nog bli roligt iaf, har ju fina klassen och mina girls där så jag ser ändå fram emot att få något att göra.
Fördriva tiden lite grann!
Blir inge smink och det största liggunderlaget i svensk historia, cykeln kommer tippa av bara den :P haha
Solen skiner, jag har inga brillor. Nä, nu är cykeln på bilden, och väskorna på mitt rum. Det funkar ju inte!
Lasta bilen och of we go!! :D

Tills vidare får ni nöja er med en bild på ziggeman!



/S


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja det känns lite som en nödlösning men lika bra att jag ställer in mig på den då det andra kommer bli mer eller mindre omöjligt.. jasså? men din mamma kommer åtminstone hjälpa dig med en hund så då blir ju uppmjukningen inte så hård.. jag ska göra mitt bästa, jag vill verkligen verkligen !!

haha tack det behövs

2009-05-26 @ 13:20:30
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0