Naturkunskap

Hejsan. nu sitter jag i H307 och ska egentligen skriva om parkinson, men eftersom vi har projektredovisning imorgon och jag har icket börjat på vad jag ska skriva så prioriterar jag det istället.
Jag hoppas verkligen att jag ska bli klar! Annars är det bara att hålla tummarna att rapporten är såpass bra att jag har ett bra betyg där iaf ;)

jag mår verkligen inte bra, illamåendet släppte nog aldrig från inatt och jag kallsvettas. Hoppas verkligen att jag blir bra tills imorgon! Jag vägrar att missa min projektredovisning!!


Då vet ni vad jag gör iaf, oroar mig....

Veckans "planer" inehåller bland annat cv inlämning på ica och preem idag
nelly leverans plus köpa valp/hund tillbehör på onsdag
Torsdag jobba hela dagen och
FEST på fredag. Om det blir en mysig tjejkväll eller om det blir en utekväll på corona är inte bestämt än, men det blir nog mysigt vad det än blir!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0