morgonbuus

Hejhej bloggen!
Godmorgon! Jag sitter nu i skolans datasal och har idrottsmedicin. Vi ska alltså skriva om en skada och i vårt fall en meniskskada. Snart klar och endast pp kvar nu :) Har också skrivit  upp allting som vi nu har kvar i skolan och det är 11 saker som ska vara gjorda under de kommande två veckorna!
Dagarna nu kommer bestå av att bara få allting gjort!

Jobb blir på torsdag och söndag. arma mig :S haha
Jag har idag också kommit på att det är mindre än en månad kvar innan studenten och jag har panik. Tänk, då måste man ju ta tag i sitt liv igen. huvva!!
Överst på min lista är att prata med idrottsläraren och fixa det. Åhh allt kommer på en gång!

Illamåendet blir inte bättre för det heller. Ser verkligen fram emot ett mattenationella med illamående och mensvärk.
Gick ju så superbra i matte b nationella, sjukdom gör verkligen betyget.. Suck.
Fiasko. Matte  kasnke jag klarar av med hög feber och sjukdom men INTE matte c....

Nu måste jag hjälpa till med pp, nästa inlägg ska jag itne klaga så mycket... Nu har jag ju fått ut allt ;) haha

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0