Måndag

Ny vecka, nya tag.
Redovisning nu i morse och det gick sjuuuukt dåligt så det var bara pinsamt dåligt. Men det är gjort iaf, en grej till att checka av från listan ;) Sedan blev det jobb och jag sålde ingen mellan ett och fyra, däremot fick jag sälja tre mellan fyra och halv sex. Stressad jag var att jag inte skulle få sälja men det löste sig ju också!

Fick min första lön idag och den var ungefär det jag trodde den skulle ligga på. Eftersom det bara var för två veckor. Dock våndas jag inför nästa lön som jag förfarar vara en mindre summa och då blir jag depp...
Hoppas jag får ett till eller annat jobb snart!!!

Imorgon ska vi ju ut på hajk och det innebär att jag måste packa nu och jag har ingen aning om vadjag ska ha med mig haha, så det får bli lite impro och hoppas på det bästa helt enkelt. Det, som allting annat kommer att lösa sig. Det jobbiga är ju att man måst ha med jobbkläder till onsdag också eftersom det blir raka vägen dit från cykelturen på två mil. URK! Stackars mina arbetskamrater säger jag bara ;)

Nu ska jag äta middag, grillat e godast!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0