Maaat

Hejsan bloggen!
Trodde att det skulle bli en jättefin dag idag men tyvärr så blåste det väldigt kallt och det drog ner allting ganska mycket :S Jag har iaf varit och ridit ulla som inte alls var på humör att lyssna på vad lilla jag hade att säga till om. Jag har skavsår på mina fingrar huuuh. ajaja.
Nu har jag också betalat alla räkningar, men också räknat igenom så allting stämmer och det gör det :)
Så nu är jag klar för denna gång ;)
Nu ska jag helt enkelt fixa mina naglar och sedan blir det grillat! Det är redan igång och luktar ljuvligt!
Jag älskar verkligen sommaren och sommarens matvanor, haha lika med grillat men iaf!
DEt är ju faktiskt underbart gott!



Imrgon blir det jobb mellan 10 och 16, det ser jag inte fram emot. Bajsjobb som inte ger mig nå mycket pengar :(
ge mig jobb någon? :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0