Lördag

Idag är dagen med stort D. Äntligen helg på riktigt, utan jobb och skit!
Hade helst kännt att jag bara behövde njuta idag men jag har ganska mycket att göra tyvärr!
Först ska jag fxia det allra viktigaste, särkkassan så allt det är klart, alla räkningar är betalda och att allt stämmer! Efter det blir det nog att slänga mina smutskläder i tvätten och plocka upp lite här på rummet, OM det är fint väder ute som det ska vara kommer jag nog ligga ute och sola också ;) Det är ju såklart ett måste.

Borde städa mitt rum men innan det ska jag skriva på min redovisning. Sen får vi se vad jag orkar!

Jag har drömt om min lilla valp hela natten idag, det ska bli så roligt när han äntligen kommer!
Jag har bestämt att jag ska skriva ihop en liten träningsbok, där jag skriver ihop olika träningsövningar. Så när jag ska träna Joey är det bara att välja en av övningarna! Visst tror ni det skulle bli bra? En fin framsida, kanske en innehållsförteckning och en massa olika övningar? :D Jag tror det blir superbra! Så behöver man inte alltid ha jättebra fantasi och komma på allting själv heller!
Så har ni någon bra övning som du kan träna med din hund, hör gärna av er och tipsa mig så kommer den upp i Joeys träningsövningar! Det jag vill veta är:
Utförande, tillbehör, anledning och kanske något tips om det finns :)

Nu ska jag gå och fixa mig lite frukost ;P MUMS
Vad ska ni göra idag då?

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0