Lördag

Måste väl skriva ett inlägg här i bloggen idag också!
Kommer på mig själv att undvika blogg.se för att jag inte har något att skriva om... ops

Igår var det iaf tjejkväll och vi började hos tove: De andra lagade mat och jag satt på sidan, drack youghurt och tittade på. lika på om man tänker på vilken katastrof jag är i köket :P
Kvällen blev väldigt lyckad även om jag mådde illa emellanåt! Det blev en vattenkväll för mig men åh så roligt jag hade ändå! Verkligen superroligt! En lyckad kväll alltså :)

Idag vaknade jag vid halv tio, tio kanske  och har bara tagit det väldigt lugnt idag! Legat i sängen, skrivit lite engelska och varit till staden en sväng!
Jag har hittat ett par supersnygga skor som jag kasnke ska önska mig i studenpresent! Åh, som var ju verkligen snygga!
Lite converse över de fast ändå inte. Vita, dödskallar, rosor och glitter var dom ;)
Köpte faktiskt en fin sommarklänning, mamma övertalade mig att köpa den :)

Nu ska jag klicka runt lite, sen antingen skriva engelska eller städa rummet... Så ska jag försöka a lite kort på mina nya grejer också :)

Vi hörs sen, förhoppningsvis med massa bilder :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0