Joey

Hejhej bloggen!
Det blev en kort visit nere i småland och vi satt och körde bil i över 24 timmar! Nästan i sträck.
Det blev 200 mil och det var oerhört skönt att få koma hem, även fast det bara blev 2 timmar sömn.

Just nu bekantar sig Joey med oss i familjen och zigge och det verkar gå bra hittils, han leker och busar och håler igång! superkul!! Dock så har han börjat lugna ner sig lite nu så jag passar på att skriva ett inlägg innan vi ska ut i solen och busa igen! Ligger breve mig i sängen i en liten hög, tror att han ändå är på g!
Måste hämta alla leksakerna jag köpt också så han har något att leka med, annars blir det mitt hår, mina tår eller gräset. Då är det ju bättre med en gris som låter och ett snöre vi kan kampa lite med!

Antar att jag ska käka lite lunch också och se blir det att somna i solen medans bror leker med Joe ;)
Haha skönt att ha småbröder ibland!!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0