Jobb imorgon!

Imorgon jobbar jag men jag vet inte om det är dagpasset eller kvällpasset!?! Känns mer värt att köra på kväll eftersom jag vill sova. och då får jag tid att skriva lite skola på dagen. Men iofs så slutar jag då nio och det känns ju jobbigt, annars slutar jag fyra och det är stor skillnad. Hm.
Det får nog bli kvällspasset, En sovmorgon är guld värt! och jag mår ju som sämst på mornarna så det kasnke är bra att vänta till kvällen, iaf som jag försöker intela mig själv ;)

Har just tittat klart på greys anatomy och det är fortfarande lika bra! Just nu är det fråga olle så jag ska passa på att gå upp, dricka lite mjölk och ta en alvedon innan jag gör mig klar för sängen!


Foto: Magdalena Bengtson, dogbytes.se

8 dagar kvar!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0