Hetta

Hejsan bloggen!
Har varit ute i solen och stekt några timmar nu! Det är över 30 grader och vindstilla på vår gård och jag tror minsann att jag lite färg har fått :D Men mest på ryggen tror jag.
Samtidigt somjag ligger där ute under blå himel och steker fläsket läser jag en bok som heter "och till min brorson Albert ger jag denna ö jag vann av Fatty Hagan på poker" Har tidigare försökt läsa den men fattade ingenting då, nu fattar jag och den är verkligen sjukt rolig. Inte riktigt riktig bok!
Jag gick in nu för att jag inte orkar ligga där ute i värmen längre och tänkte skriva lite skola medans jag tar en liten paus från sommarvärmen! För banne mig att det känns som äkta sommar när man inte längre fryser när det blåser lite! Barfotafötter och det gröna gräser hjälper ju till med sommarkänslan!

Ikväll ska jag köra in mamma och kent till flygplatsen, dom ska på bröllop och sen far mamma iväg utomlands men jag är inte avis, nej då :S
Pappa är ju också utomlands, vad händer med världen egentligen?



Nu blir det två utvärderingar som ska skrivas innan jag går ut igen!
Så vad gör ni en solig dag som denna?

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0