Hemma at last!!

Åh jag är hemma efter två tunga men samtidigt härliga dagar i skogen.
När vi cyklade dit var det helvetet själv och jag ville bara dö. Väl där så kände jag hur mycket jag faktiskt tyckte om situationen. VI gjorde sammarbetsövningar som var roliga, spelade kort i tältet när det regnade och satt vid elden och åt.
Vägen tillbaka gick betydligt mycket bättre och vi cyklade på e12an. Man kände sig lite uttittad kanske ;)
Tog inga bilder men får väl sno från Jennie ;)

NU har jag ONT i min kropp och längtar tills jag går lägga mig i min sköna säng och sova hela natten i den!
Imorgon har jag en lektion och sedan ska jag jobba några timmar innan jag far hem och packar alla grejer inför färd ner till Hultsfred. Vem kan gissa hur spänd och glad jag är :P
JObbade även idag efter skolan och fick sälja tre stycken, en enkel och en dubbel! Sen tjänade jag en extra tjuga för att jag var först med att sälja efter lunch. På mitt tredje samtal faktiskt! Så 220 spänn för 1,5 timmes jobb är inte så farligt faktiskt! Det e jag nöjd med!
Hoppas det går lika bra imorn, eller ännu bättre!! Fast förmodligen inte eftersom jag bara kommer kunna tänka på Joey!! :]

Tittar på greys nu och sen blir det nog en dusch och sängen, innan det ska jag måla mina naglar och skriva redovisningen imorn!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0