hemma!

Idag blev det en kort arbetsdag, endast 3 h för att det var röd dag, jag var ensam och ville hem.
Jag sålde iaf tre stycken så jag är nöjd, jag gick ju plus idag och det är inte illa pinkat!
Imorgon blir det ännu en slappdag, jag ska ut på prommis och lämna en lapp hos farmor, sen blir det bara att skriva skola och köpa gott till vänner :D
Drömma om Joey kommer jag självklart också göra eftersom det bara är en endaste liten vecka kvar!!

Just nu tittar jag på hjälp jag är med i en japansk tvserie och kan det bli konstigare tv undrar jag, är japaner verkligen så där konstiga :S Nu ska dom på fortast tid käka en lång, lång nudel haha


Foto Magdalena Bengtson, dogbytes.se

Vad ska jag göra med lillen under vecka 27 eller 28 om jag inte kan ta honom med till sthlm?

/S

Kommentarer
Postat av: evelina

jag kan vara hudvakt !! :)

2009-05-24 @ 22:30:45
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0