Gummibears

ÅH, jag vill inte ha redovisning imorgon, hade värsta planerna på en bra redovisning men det blev inte riktigt så. Istället får det bli medelmåtta och det blir säkert därför jag tippar ner i betyget till ett fint vg. Men jag hade ju verkligen velat ha ett högre betyg, för en gång skull ;)
Men, ska försöka skriva till en bra redovisning med det material jag har iaf :)

Jag måste måla naglarna innan jag biter ner dom igen, de växer som ogräs men biter jag ner dom hela tiden blir det ju inga längder av dom.... synd för dom var verkligen snygga och långa för ett litet tag sen. Varför börjar man egentligen att bita på sina naglar?

På tisdag är det hajk och jag är inte taggad på det, dels för att jag ska jobba den kvällen, dels för att vi har redovisning så fort vi kommer hem och dels för att jag verkligen inte orkar cykla någonstans ;) Kan inte tiden bara flyga förbi och det blir fredag kväll snart? För ärligt talat, det är nog fler än jag som längtar efter fredagkväll... dock med olika anledningar :D

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0