Godmorgon världen!

vilken dryg och tråkig dag!
Det är verkligen den drygaste dagen på hela dagen, Lång dag.
Efter skolan är slut ska jag iaf gå på ica och lämna ett cv och sedan skicka iväg en handduk ner till moheda och lilla joey med syskon!

Jag drömde om honom inatt faktiskt, vi var ute i skogen och skulle möta dom, det var i någon konstig stad och det var snö överallt! Dom var lite försenade och jag fick cykla fram och tillbaka mellan den platsen, staden och en resturang där alla andra var. ´Tillslut vard om på resturaangen och jag var i skogen, så det var bara att cykla tillbaka och där var alla.
Jag fick alltså se valpen allra sist!
Plus att dom var jätteotrevliga och sa att jag aldrig skulle klara av att ha en hund och att dom absolut inte skulle köpa tillbaka den om det visade sig vara sant... AA jag vet itne... dom var inte trevliga i drömmen.

Tror nog att dom e trevligare i verkligheten faktiskt ;)
Nu ser jag att tiden har runnit iväg. Om mindre än tio minuter går bussen och jag sitter i handdukar!
Med blött hår. Herreguud!

Vi får höras sen iaf :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0