Fredag i lugn och ro!

hejsanhejsan!
Har just kommit hem, har jobbat hela dagen idag och det har verkligen inte gått bra, ska söka lite andra jobb så kasnke man kan hitt något som man iaf får timlön! :P IDag har jag på 5 h endast tjänat 160 kr före skatt. PINSAMT!
Aja ett jobb är väl ändå ett jobb så jag får väl vara nöjd över det. På söndag ska jag minsann sälja mer än jag någonsin förut ;)

Ikväll blir det stallet och sedan bio, äntligen blir det män som hatar kvinnor, det ser jag verkligen fram emot!
Imorgon är jag ledig hela dagen, då blir det solning och städa ut i mitt rum. Storstädning ska bli skönt om jag orkar göra det.

I helgen ¨måste jag också göra klart mitt projektarbetesredovisning! SUCK.

1 Maj idag iaf och jag hoppas att alla hade en trevlig kväll igår! Jag hade ändå en okej kväll, körde runt fyllesvin ;) haha nä men tiden gick och jag fick kinamat och det är det enda som krävs för att göra mig nöjd ;)

Nu ska jag käka något! pannkaka kanske :D
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0