Engelska

Hejsan igen!
Sitter nu i skolan i en datasal och ska skriva ett cv på engelska! Har inte f¨ått uppgiften än men den verkar väldigt jobbig faktiskt! Inte riktigt det jag har lust att göra just nu.... Jag vill sitta ute i solen med en mjukglass i hand och en hund i kopplet brevid... Önskedrömmar!

Vilka lektioner vi har sen är jag inte helt hundra på men jag gissar naturkunskap och matte, kasnke någon av jonaslektioner därimellan också, vi får väl se... Det enda jag vet är att jag är superhungrig och känner mig inte hundra frisk heller. jag vaknade runt 02 inatt och var jättehungrig så jag gick upp för att dricka lite mjölk. Istället för att bli mätt och somna om fick jag världens feberattack. Det svartnade för ögonen och jag blev alldeles snurrig och illamående. Det var inte kul. sen låg jag typ vaken en timma och bara kallsvettades och trodde jag skulle spy.
ingen trevlig natt alltså! Men man måste ju till skolan iaf...

Ikväll har jag ju vattengympa och jag känner mig lite svag eller slö (hur man nu säger) så vi får se om jag orkar hoppa runt så mycket. Det är ju iaf bra pengar.
På torsdag ska jag jobba på sb nord igen och denna gång ska jag banne mig sälja multum för att kompensera de gånger jag inte alls sålt bra! Åh vilken press...

Mycket utgifter nu känns det som...
Nä nu ska jag skriva lite om mig själv och ett personligt brev, senare lägger jag in lite bilder på det jag har beställt från nelly! Det kommer ju imorgon juh :D

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0