Engelska

Sitter på engelskan och ska skriva ett cv. Det går inte bra och jag vill bara gå under jord.
Mår verkligen inte bra nu och könner mest för att bara spy, vilket inte är bra till utgången ikväll...
Funderar på att ta det vääääldigt lugnt, jag borde inte dricka... jag känner verkligen ite för det heller så vi får se vad som händer helt enkelt!!

Ska egentligen skriva cvt nu men jag har mina papper hemma så det blir väl att sitta på lördagen eller söndagen för att få det klart... Ska skriva klart lite andra engelska uppgifter i helgen också så det passar ju in ganska bra!

Istället blir det att söka lite uppgifter om bollsporter. Jag och Boobie ska hålla i en lektion fredag nästa vecka. Spännande :)

/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0