Dagen före Dagen!

Åh ikväll börjar det, färden ner mot Hulstfred!
Var i skolan för en lektion och betygsnack. Redovisningen gick bra och var inte alls särskillt svår. Betygsnacket överraskade. Jag hade bara 3 poäng från Godkänt men eftersom jag inte gjort så bra på resterande prov så kunde han inget göra. Men bara tre poäng är ju Na´da och ingenting juh!! Inte för mig iaf!
Min lärare tycker jag ska göra en omprövning för att få godkänt. Det gör man den 1 September.
Jag vet inte hur jag ska göra, vill ju inte ha ett ig men orkar jag plugga matte under sommaren?
Är det värt?

Efter det blev det lite ärenden på staden och nu hemma och ska städa mitt rum och fixa plats åt Joey!
Innan ska jag lägga mig i solen en stund och käka lite mat!
Puss på er!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0