Borta bra men hemma bäst...

Inte för att jag har varit borta men det stämmer bara s¨å bra!
Jobbet idag gick väl sådär, jag sålde iaf fyra så jag är rätt nöjd, det går uppåt igen :)


Sitter och tittar på hockey nu. Sverige - Tjeckien 1-0
Så HEJA SVERIGE!!

Nu har jag också testat alla mina nya saker såklart! Skorna är helt underbara, jag älskar lösögonfransarna och väskan e jättesöt och ska användas imorgon! Till skorna och min finfina kjol såklart ;)
Har inte riktigt bestämt mig hur det ska bli imorgon än, vi har ju faktiskt idrott och det blir ju svårare när man inte ska hem mellan skola och utgång... aja Det löser jag sen ;)

Kan inte fatta att det bara är tre veckor kvar innan Joey kommer, ska bli så sjukt roligt! Åh!



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0