av/på

Nu har vi varit ute och busat. Joe har fått ett mjukisdjur som han älskar att bita på! En Nalle Puh! :)
Eftersom kameran ligger kvar i bilen och jag inte har några nycklar har det inte blivit några kort nu, men efter jag har ätit lite lunch har vi planerat en kort prommis och hämta den. Då blir det finfina bilder om jag hinner ladda upp dom idag!

Det är lite roligt, för 5 minuter sen var han glad och sprallig och sprang runt och lekte med Zigge, nu när jag sak plugga ligger han och sover breve mig!
Det är verkligen av/på som gäller! :P
Han e lite skeptisk mot nya människor, så vi ska ta det lugnt med det!
Jag har också börjat lite med namnträning, ibland vill han, ibland inte ;) så man får välja sina tillfällen noga!
Det blir en tidig kväll idag för imorgon ska jag och Joe på Sävarmarknaden en kortis, ska köpa lite remmar och kanske något till han om så finns. Annars blir det bara att gå runt och kika för att kika som alla andra sommrar :)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0