25/5 -09

Idag är det måndag och jag tar bilden till skolan idag, eftersom jag får lön idag känner jag mig lite smårik sådär utan att jag vet hur mycket jag får överhuvudtaget...

Vaknade av mig själv för jag mådde så illa imorse vid både sju och åtta. Det var verkligen inte skön och idag blir det skolsköterskan för att få stopp på det här. Igår mådde jag så illa att jag knappt kunde somna, jag brukar kunna strunta i det och inte känna något men igår, shiet. Det var verkligen hemst!!

Drömde en rolig dröm inatt också! Det var en blandning av ledarskapen på marieberg, dans (utgång) och Ingrid som tydligen var gravid och skulle behålla barnet... Kom ihåg, detta var bara en dröm ;)

Nu ska jag äta frukost och sen vid tio kör jag till staden!

/S

Kommentarer
Postat av: Boobie

Hörru! jag har också drömt konstigt i natt om nästan exakt samma sak. jag var på sjukhuset för att ta blodprov och helt plötsligt lägger de in mig i ett rum och säger att jag snart ska föda! att jag tydligen är i nionde månaden och att det är dags nu, sköterskorna i drömmen sa flera gånger "åh,du kommer att bli en så bra mamma" chockad som jag blev vaknar jag just då med värdens huvudvärk... vilket är resultatet av min frånvaro på naturen ;) haha knäppt!

2009-05-25 @ 11:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0