1 timme kvar

sen far vi. Jag måste hinna duscha och packa men jag fastnade framför lite bloggar. Tror dock inte att det ska vara så svårt att packa, så mycket behöver man inte ha med sig :)
Sköna byxor och ett linne funkar utmärkt och det är precis vad det blir. Jag har också laddat min kamera så jag kan ta en massa bilder och lägga ut i bloggen senare såklart!

Nu måste jag skynda mig ut med hunden!
Hinner nog inte blogga mer så vi hörs på söndag med massa bilder och en liten valp!

Ha en bra helg allihopa!!!

Kram
/S

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ehm, om jag inte minns fel så heter den Niiro och bor i Sollefteå :)

2009-05-28 @ 23:51:34
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0