Tråååk.

Varför ska det vara så tråkigt att plugga??
Jag har iaf gjort lite engelska som jag började med, efter det tog jag en liiiten paus och tittade lite på datorn, kunde inte hjälpa det. Plugga är ju verkligen tråkigt!!
Snart ska jag antingen plugga lite till på naturkunskapen eller fara och sola, inte så svårt val egentligen men det är ju bättre om jag pluggar!!

Föresten drömde jag en hemsk dröm inatt om just solariumet. Jag kom dit och stoppade i mina pengar, men när jag skulle lägga mig hade solariumet förändrats och den hade tygväggar som var formade efter en kropp som låg på sidan. Den var djup också! Jag förstår om ni inte förstår, det är svårt att förstå men iaf! Det var lite klaustrofobiskt. Men det kommer nog inte hindra mig till att gå dit ;) tycker ju det är sköönt!

Nä, nu ska jag skriva lite idrott, det går ju så himla fort, bara ett träningsprogram.

Vad ska ni göra idag?

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0