Tisdag...

är det längsta, drygaste och tråkigaste dagen på hela veckan!!
Men idag har det bara varit tråkigt, jag hade ingen andra lektion och det är ju aldrig kul att bara vänta!
Engelskan var dock enkel, diskutera poems, och läsa lite roliga tungknutar. jag är inte särkillt snabb att läsa svåra texter men upprepande och alla ord börjar på samma bokstav. Nej, det gick inte bra inte.
Lunchen var okej och sen fick jag ut mina trosor och min strandväska. Mina sista studengrejer :)
naturkunskapen är rolig som alltid! Förmodligen ett av de roligaste ämnena utan tvekan :D
Vi testade recessiva och dominanta gener idag, lovley!

Matte sedan, matteprovet kom tillbaka... Jag är supernöjd!
Tyvärr var det två slarvfel som orsakade 2 poäng mindre än vad jag hade kunnat ha men sånt händer!
Skynda till bussen där jag nästan somnar. Mår tyvärr lika dåligt som igår under hela resan, vad är problemet? Ska jag börja må dåligt på bussen nu också? Bläää.
Två varma mackor när jag kom hem jagade iaf bort illamåendet någorlunda och nu väntar jag på den efterlängtade middagen innan jobbet.

Inatt drömde jag ännu en konstig dröm.
Jag var gravid, ganksa sent också. Hemma här i vårt hus var hela min familj, och massa andra. inklusive andra barn. Jag går in på stora toan och är väldigt nervös, det gör lite ont när jag trycker på min mage som btw inte alls var särskillt stor för att vara 8 månaders gravid! (kan man ju hoppas på i verkligheten också ;) )
Jag kommer på mig själv att aldrig kännt barnet sparka så jag lägger mina händer på magen och barnet slår tillbaka.
Det är sedan allt konstigt händer.
Ur min mage bildas två händer, som om barnet pressar sina händer ut ur mig och huden formar sig runt om. De små fingrarna tar tag runt mina händer och jag drar utåt. Utan att min mage öppnar sig eller något står plötsligt en  5årig unge framför mig. En söt flicka som tydligen hette Alexandra. (huh ? ) Hon var väldigt lik mig och jag fattade nada. Hon kallade mig iaf mamma!  Jag kände på magen och min gravids mage var borta och det gjorde inte ont att trycka på den heller!
Jag tar med mig Alexandra ut i vardagsrummet där jag samlar hela min familj och berättar att det var min dotter. Hon var btw väldigt smart och mogen för sin ålder.
Sen vaknar jag.

Måste säga att det kändes lite konstigt att vakna imorse, händerna flög i panik till magen, som tur var är jag inte gravid iaf ;) Kanske ska börja tolka drömmar, Vad tror ni denna betyder? :)

Kram
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0