stallet

Tillbaka nu från stallet och det var underbart!
jag blir alltid på s¨himla bra humör när jag varit i stallet och det gått bra, om hon varit dum är jag inte lika glad ;)
Och idag var det en sån där bra dag igen!
Hon stod still när jag tog in henne, jättegullig ute i skogen och travade och galopperade utan att springa iväg, eller aa. Sista galoppen fick hon nå fnatt och först gick hon lugnt med huvudet så där vanligt lågt, sen hände nått, om det var något i skogen eller något annat vet jag inte. Plötsligt fick hon iaf fnatt, höjde huvvet, kortade stegen och ökade som tusan, bara drog iväg. Haha jhon var så sööt :D

iaf, nu ska jag titta på greys och bara ta det lugnt!
puss

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0