Stall

Så hemma från stable nu, det fina vädret försvann ju tyvärr så det var mindre kul :(
Dock så var det ändå rätt fint och jag for ut i skogen med hund och häst!!
I skogen var det härligt, vindstilla och bra underlag, mittihålle mötte vi en stooor timmerbil full med massa träd men både ulla och zigge var lugna medans den passerade. Sen var det bara att fortsätta!
På vägen hem tog jag en galopp och då fick hon för sig att öka rejält, det var superroligt och hunden hann inte med, vi fick istället bara vänta på att han skulle hinna ifatt :)

Nu sitter jag iaf och tittar på vänner och ska snart fara in till stan till djurmagazinet och kolla runt lite grann :D Jonte ska nog kolla in och köpa en firre och jag ska kolla massa vovvesaker, förmodligen inte köpa, men kolla kan man ju :)
Jag känner mig ganska handikappad också för min mobil är borta och jag vet inte vars den är :(
Hoppas den liggen gömd någonstans bara, för jag hör den inte när jag ringer :(
Jaja, jag får väl helt enkelt söka rätt på den bara!

Djurmagazinet, here we come!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0