sorry!

Nu säger jag godnatt till er, blir tyvärr inga bilder idag, får försöka med det imorgon istället!
Sista meningarna för ikväll också, inte så många kasnke men alldeles tillräckligt för mig :)

Ikväll blir det bara myys till en film som gäller, vilken är ännu inte bestämt!
Ledig från skolan imorgon! :D Men det visste ni väl redan ;)
Nu ska jag bära in sista veden. Har varit oerhört dålig på det denna vecka. Får diska extra bra nästa ist.
Eldningen har aldrig riktigt varit min grej liksom! :S



men ni får ha en bra kväll, titta in imorgon också!
Kram
/S

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tycker du att det var rätt låt som vann i melodifestivalen igår? Diskutera i min blogg bland kommentarerna :)

2009-03-15 @ 19:13:43
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0