Söndag.

Hej bloggen!
Hur mår ni??

jag har inte haft tillgång till internet igår, men nu är jag tillbaka!
Åh vet ni vad jag gjorde igår?!  Jag solade... och det var nya rör... och jag såg inte det :(
aa, jag antar att ni fattat att jag ser ut som en räka i ansiktet och det är icke vackert!! Jag låg där i mina 20 minuter som brukar vara lagom utan att bränna mig, redan första minuterna kände jag att något inte var riktigt bra och jag tänkte att jag inte skulle tagit så många minuter. Efter halva tiden la jag mina händer över ansiktet för att inte bränna mig så mkt, men det hjälpte inte :(
Varför jag inte bara gick ut vet jag inte, nu i efterhand hade jag väl kunnat offra de 20 kronorna för att slippa den tomatröda färgen. Men när jag låg där var det inget alternativ! Åh så dum man kan vara!
Det har blivit bättre idag, men inte bra. Vill verkligen inte gå till skolan såhär imorgon :( buhuuuu!!

Sen var det ju superfint väder ute igår också och jag kunde inte hålla mig inne hela dagen så ute i solen jag vandrade med mitt tomatröda face och gjorde det ännu värre, men det offrade jag gärna, solen värmde så oerhört skönt!
Hade helst av allt velat sitta på hästryggen på en skogsprom eller något!

Idag är det inte lika fint väder och jag ligger och tittar på lets dance som jag missade i fredags! jag missade ju melodifestivalen igår också! vad hände då? :) Får läsa på vk.se vad som hände helt enkelt :)

Nu: MAT!

/S


Kommentarer
Postat av: evelina

varför kunde du inte spendera det på hästryggen? har hon redan åkt och har jag missat massor?:O :O



Jag vill vara BARN!

sen, vad tkr du om min nya bloggdesign ? :)

2009-03-08 @ 18:04:39
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0