Söndag!

Godmorgon bloggen!!
Jag är duktig, vet ni vad jag gör? Bakar!! Det är verkligen inte varje dag jag verkligen tar tag i att göra något i köket.
Jag trodde faktiskt att jag inte skulle baka till idag, istället offra lite pengar och köpa en kaka. Men jag tog tummen ur!
Nu är det väl inte det mest avancerade jag bakar, en citronkaka.
Jag ska berätta hur man gör, försök att hänga med, det är lite krångligt! ;)

Först tar du fram en bunke och ett dl mått!
Öppnar citronkakepaketet och blandar hela innehållet med 2 dl vatten i bunken!
Sen vispar du ihop innehållet i bunken till en jämn smet som du sedan häller i en insmord bröad form.
In i ugnen 175 grader i 40 minuter.
Låt svalna -
FROSSA!!!

Enkelt va :)

föresten, jag råka trycka på någon knapp och nu ser hela inlägget jättekonsitgt ut, även skärmen blev konstig...

Vad har jag gjort?

jag tror jag tryckte på crtl och någon til knapp!

Hur ska jag göra för att få det normalt igen?

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0