Sömn

Jag är så trött i mitt huvuvd. Vill bara sova.

Men det ska jag göra lite senare ikväll. Nu sitter jag istället och kollar på lyxfällan, det är en stueplansbrutta med i dagens progam, lite blondinbella över henne. Hon gick in i en butik och skulle köpa kläder för nästan 20 000 kr. Okej, det finns säkert de som har råd att spendera så mycket, men hon hade typ en ingångslön på 20 så jag säger bara oj!
Jag blir lite rädd. Man vill ju verkligen inte hamna där själv, men tänk om det händer? Jag har väl alltid varit rätt så bra på att spara pengar så jag känner mig ändå rätt så säker, dock är jag väldigt impulsiv om jag vill ha något. Då ska jag ha det på en gång. Det kan ju vända... Men jag lovar, jag har sparat ihop tillräckligt med pengar till vovven ;) Det är ju efter man köpt den som det tillkommer kostnader också!
Ojoj, måste skaffa ett jobb!

Jag är så himla sugen på att käka något gott, vi har en citronkaka som är jätteenkel att göra men jag hatar verkligen att diska :( Något annat har vi inte hemma. Så tråkigt. Inte ens glass!!
Det är torsdag jag veet men samtidigt har jag ju faktiskt lov just nu så då måste man ju få njuuta lite grann, äta gosaker mm ;)
Istället får jag väl gå och ta en banan och ett glas mjölk, det är ju väldigt gott det också!

Nu börjar lyxfällan igen!



kram
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0