Skuld

Hej bloggen!
Sorry att jag inget skrivit idag men jag har haft så sjukt mycket att göra, tisdagar är det kort om tid på!
Jag har iaf varit och jobbat vilket gick alldeles utmärkt, jag har också ätit mat och resten av tiden skrivit cv och personligt brev och skickat in till olika företag!
Jag känner att jag måste fixa ett jobb och det första steget till det var att fixa till mitt cv så det såg någorlunda ut iaf :D

Jag har lite ångest att jag varit så lat på den sidan hittintills men det får jag ta och ändra nu, ska sitta en liten stund varje kväll och söka jobba har jag bestämt mig för :) Låter väl bra?

Tisdagar är som vanligt långa och dryga men det har känts bra idag, dels för att matten inte var så himla jobbig och för att jag har så mycket mer energi nu när jag gymmat en gång i veckan de senaste veckorna, plus att jag är ute och går minst 30 min varje dag! Visst är jag duktig? Jag är iaf stolt över mig själv!
Imorgon är det onsdag, älska onsdag! jag har sovmorgon och får ta 9 bussen på morgonen =guld värt. Det är bara en dag närmare fredag!! Slutar vid 13 så det blir en kort dag :P

Nu ska jag iaf skicka in mitt sista cv och sedan blir det sängen och tv 5 :D
Jag måste skriva lite fler inlägg imorgon, helt klart, har lite ångest! Haha hemskt va? ångest över att jag inte skrivit i bloggen. huh. Vad är jag för en männisch?



kram på er söta läsare iaf! Hoppas n i fortsätter läsa och följa mitt tråkiga liv :)
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0