Skola!

Hejsan!! Sitter på skolan fortfarande, helt otroligt med tanke på att vi slutade för en hel timme sedan!
har tom gjort lite skolarbte och har varit duktig, är faktistk lite stolt, men bara lite... Hade ju kunnat göra mer :(

Väntar på mami som snart kommer och hämtar upp mig! Då blir det stan en stund och kolla efter bland annat studenklänning! IIIHH! Annars kasnke man hittar något annat fint som hamnar i min garderob. Som jag btw väldigt gärna vill rensa ur, inte för att jag har mycket kläder utan för att jag har lite kläder men använder inte hälften av dessa. Vilket gör det dumt att jag har kvar det och får en illusion att jag inte behöver nya.
Jag som är så snål måste få många anledningar innan jag köper nya kläder!
PengarPengarPengar!! I like it ;)

Igår då, eftersom jag har lite extra tid kan jag ju lika gärna berätta, jag kanske inte har internet när jag kommer hem = Ledsen!
Iaf, igår onsdag var ju en superfin dag och jag, som brukar vara väldigt lat, tog vara till den på nästan bästa möjliga sätt.
det började med att jag inte hittade en parkering när jag skulle till universitetet. Jag snurrade runt i 20 min, i lite för varma kläder i en varm, uppvärmd bil. I solen! Jg var sådär härligt svettig när jag äntligen hittade en parkering!
Att jag stod på helt fel ställe sket jag i och började knata. Kom inte sådär jättesent. Bara som vanligt ;) Hehe
Efter introt gick vi och lyssna på idrottstjosan. information om bland annat idrottsvetenskapsprog. som jag vill gå! Blev så sugen att börja där redan nu!
Gillade stämningen med massor av människor enormt! jag gillade lokalerna, värmen från solen och alla nya ansikten! ÅH. Ska iaf försöka söka alla utbildningar jag vill gå nu snart! :)

Det var dock inte det jag ville berätta om. Jag ville säga att jag var väldigt duktig igår, var ute och promenerade typ 1,5 timme igår, i det vackra vädret. Tyvärr för mycket kläder även då så svettig X1000 var jag.

Oj, nu är mamma här, måste sticka!
hörs förhoppningsvis ikväll :)
Kram
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0