S som i Sad

Jag har tappat bort min mobilladdare, min mobil är död och jag skulle verkligen behöva den just idag.
Det värsta är att jag inte har någon som helst aning om vars laddaren är. Jag har vänt upp och ner på mitt rum utan några som helt framgångar! :(

Idag ska jag och två andra i min klass ha en idrottslektion för en etta. Vi kunde vara med förberedd och det gör mig lite nevös faktiskt! Jag vet inte hur jag ska förklara den rätt eller nånting. Det känns inte bra!! åh suck :(
annars har jag bara en till lektion, naturkunskap. Efter skolan som slutar runt ett ska jag hem och städa klart mitt rum och förhoppningsvis hitta min laddare :( Ikväll blir det bio med engelskan och man måste betala själv. För att gå med skolan. Det tycker jag är väldigt onödigt och rent av dumt. ag menar, ska jag behöva betala nästan 150 spänn för att få skriva en filmrecenssion?
Sjukt!

Så ska jag försöka komma ihåg att söka till universitetet idag också, måste ju fixa det innan det blir för sent. Den 15 april går det ut och om jag känner mig själv rätt kommer jag vara så dum att jag glömmer bort det och missar datumet :(

Nu på morgonen har jag duschat, jag sitter här i min röda pyamas och en handduksturban på huvudet!
Ska fixa mig iordning.
Men vi får helt enkelt höras senare!

Kram
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0