Plugg

Nu sitter jag här, ensam i ett stort hus och pluggar på engelskan.
Det går inte bra, vi ska analysera en dikt och jag kan inte säga att jag varken gillar dikter eller är duktig på att analysera.
Sen är det på engelska vilket gör det ännu lite drygare :(
Har duschat iaf så jag känner mig fräsch och fin, kör natural look idag!
Var ute med hunden en liten stund för ett tag sedan, det är ju jättefint väder ute, så skönt med frisk luft! Än har jag inte fått ihop mina 30 minuter så jag får helt enkelt gå ut med honom senare också, kasnke när jag kommer hem från skolan?
Ah, det får bli så!

Tiden går oerhört långsamt idag, kan vara för att jag vaknade så tidigt och har hunnit göra så mycket!
just, jag åt faktiskt våfflor till frukost ;) Tur att det fanns kvar smet så jag kunde göra några ;)
50 minuter innan bussen går, vad ska jag göra tills dess?? Några förslag?

Nja, jag får helt enkelt ta mig i kragen och tvinga mig själv att försöka analysera engelskan!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0