nerver

Åh jag vill inte ha denna studiecirkel! Det komer gå så värdelöst, jag känner det på mig!
Typ ingen tid alls! jag är så himla dålig på att visitera hästar och sjukdommar kan jag väl inte säga att jag är expert på heller!

Men jag får ju citronkaka iaf! Alltid nånting!
Efter studiecirkeln blir det äntligen duschen! Som jag har längtat efter värmen och att få tvätta ur mitt äckliga hår! Det blir himmelriket! HUr resten av söndagkvällen kommer spenderas har jag ingen aning om, förmodligen i njutning pga ledig måndag och en extra lång helg ;) Wonderful!
Nä, klockan börjar bli halv tolv och jag ska laga lite mat så jag klarar mig idag!
Hoppas ni får en supertrevlig dag så skrier jag när jag kommer hem igen!

Jag hoppas att det inte kommer ta hela dagen!
Kram
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0