myys i hemmet

Ligger under täcket och gör lite skoluppgifter, är så skönt!
Det enda som jag saknar nu är något att tugga på, typ vindruvor eller kasnke nå nötter av nå slag :D
istället sitter jag lite hungrig, men jag antar att det snart blir mat.
Åt tre pannkakor för ett tag sedan men det gjorde inte riktigt susen, får se om jag orkar gå upp ur värmen för att käka ;)

Nu har jag iaf gjort klart en naturuppgift och jag hade tänkt göra klart den andra också, har ju som inget annat att göra iaf!
Jag sitter och tittar på mannen som kunde tala med hundar, måste ju lära mig så mycket jag kan innan maj!
Det är iaf bekräftat att tummelisa är dräktig och valparna beräknas den 27 mars. Det är ju bara typ fyra veckor kvar!!!
Gå in på dogbytes.se för att kolla in tummelisas stora mage :)



nä, nu ska jag skriva lite natur, kan dock inte riktigt välja vad jag ska skriva om:
antingen ska jag skriva om vad ljud är och hur hörselsinnet fungerar eller om hur en människa utvecklas från befruktning till födelse. Tror det får bli den andra, tror det är enklare att få ett bättre betyg på det :D

Annars får jag väl skriva båda två :)

 Visst e ziggemannen så sööt!?! <3

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0