Morgontimme

Godmorgon bloggen!
hoppas ni sovit gott! Snart är det dax för skolan, bara 15 min kvar innan bussen går.
Jag sitter och dricker min frukost, sen ska jag bara byta brallor och dra mig iväg till bussen för två lektioner!
Idag ska jag hyra en engelskabok som jag måste läsa ut denna vecka! ihh!
Jag som fåår sista boken  twilight också, hur ska jag kunna ta mig tid att läsa min engekska bok? jag kommer ju inte vilja läsa engelskaboken :(

Jag har en del slötid idag på skolan. ska jag passa på och läsa ut twilight fort för att sedan läsa engelskan eller tvärtom? ÅH!!

jaja, Jag var så trött igår att jag slocknade tidigt! det var jätteskönt, men ändå så är jag trött så jag bara vill sova. Tur att jag bara ha två lektioner...

Haha det märks att jag är trött, jag svamlar bara :S
ni ska få slippa det! så vi hör senare!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0