Morgon!

Godmorgon!
Visst är det typiskt? Jag har sovmorgon till klockan 12 idag, tror ni inte jag vaknar, tidigare än vanligt!
Först halv sju, och då var jag pigg. Såklart tvingade jag mig att somna om men vid halv - kvart i åtta gick det inte längre, jag var så pigg! :(
Nu ligger jag och tittar på the voice och vet inte vad jag ska göra.
Funderar på att ta en dusch, skriva lite engelska och kanske ta en prom?
Vi börjar med duschen iaf, sen måste jag ju äta frukost!
Mannagrynsgröt :D Lova att jag älskar det!!

Jag mådde jättedåligt igårkväll. Det kändes som jag sku spy men jag somnade iaf. Nu mår jag fortfarande jättedåligt och har ont i magen :( Hoppas det går över helt enkelt! :)

Idag är det bara en lektion jag behöver gå på, så skönt även fast det är matte jag måste gå på :( När jag kommer hem idag måste jag städa rummet också!  En gång för alla!!
Nä, nu kurrar det i magen, hinner förmodligen skriva massor med fler inlägg innan jag skak fara till skolan!


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0