Medlefors.

Hej bloggen!
Nu sitter jag här, i medlefors och har lunch. Vi kom hit halv nio, det var för tidigt!! Vi började nämligen halv tio. Dumma jag!

Trött är jag också, och tråkiga ämnen. what to do?
Jag somnar snart och vill verkligen fara hem!
Jag får stå ut. Tiden går ju rätt fort och ikväll ska vi hitta på massa roliga saker så det blir nog nice iaf, roligt med nånting annorlunda!

Imorse i bilen var jag inte nådigt trött och sista halvtimmen körde jag på vilja. Jag var nära på att somna så jag körde ut i kanten. Där det är ojämnt. Visst jag väckte de andra också, men huvudsakligen var ju att väcka mig själv. Vi klarade färden iaf, om än väldigt slitna.
Klockan kvart över ska vi börja igen, känner verkligen inte peppen att sitta och lyssna hela dagen, skulle köpt nå godis eller annat för att ha något att knapra på.

Vad gör ni i helgen?

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0