Manusskrivande

NU har jag jobbat klart och ska berätta lite om min dag. Det är ju så att jag är ledig från skolan tisdag och onsdag för att vara på en utbildning till mitt nya jobb! Jag är nu telefonförsäljare! Huh, i dont like it! men jag måste ju säga att det är lite mer serriöst än vissa andra och det är ju lite plus. Vad ska man göra annars då. Man får helt enkelt ta vad man får i dessa tider ;)

Mellan 9 och 16 var jag iaf där och pratade psykologi, lärde mig om produkten mm. Sista timmarna började vi skriva ett manus som vi ska gå efter senare. Det skulle vara klart till imorgon så nu sitter jag här och skriver och försöker hitta bra sätt att förklara hur bra denna lott verkligen är!
Ja, det är iaf det jag gör ikväll helt enkelt!
Eftersom jag är ute efter pengar så ska jag försöka jobba hela tiden varje dag för att få så mycket pengar som möjligt!
Det blir helt enkelt att se vad som händer!

Nä, nu måste jag ta tag i det här och skriva mitt manus!
KRam
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0