Mannen som pratar med hundar!

tjosan, sitter i min säng och tittar på cesar och alla hans hundar! Det är så intressant hur folk hanterar sina hundar, alldeles sjukt att dom tillåter allt! Jag tycker att cesar har en väldigt bra hundsyn och jag tycker verkligen om att titta på hans program för att lära och förebygga att hunden blir fellärd!
Just nu är det en massa chihuahuahundar som är bortskämda. Hemskt vad dom små liven skäller och håller på. Men söta är dom ju såklart ;)

Imorgon är det tisdag, den längsta dagen på hela veckan och jag se verkligen inte fram emot det! huvva, nej för min skull kunde det lika gärna var onsdag, eller varför inte helg? Så man fick sova lite grann ;)
Idag har jag bara varit slö, jag känner mig energilös och är lite orolig inför sista delen av veckan! Hur ska jag orka med fredag om jag får fråga? Det kommer helt enkelt inte att gå!

Haha kvickreklamen är mobbad, bara så ni vet ;)

Har just duschat, jag känner mig fräsch! Dock så kliar det i min hårbotten och det är lite småstörande faktiskt, jag använder massa hårinpackningar och sånt men det kliar alltid lite! Väldigt irriterande...
Har ni något tips kanske? Jag har försökt att inte duscha så ofta för då blir det bara ännu värre, men jag vill ju inte behöva vara orolig för att det ska klia efter varje gång jag har duschat :S

Ikväll blir det nog en tidig kväll. Jag måste bara igen säga att jag älskar min säng! så ni vet... ;)

 Sluta snöa, kom vår, kom!!!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0