Måndag - Ledig!

Äntligen har jag tagit kort och lagt in bilden på min tatuering i datorn, här får ni se :)



Idag ska jag skriva klart naturen och skicka in den, ska även pröva locka mitt hår med plattång. Eller mamma ska göra det! Vi måste ju öva till balen! Har också prövat på två olika sminkningar idag också, två gröna, ett på varje öga, så tsm är det inte vackert, men jag har en favorit! :)

Här är iaf de bruna ögonen från sist. Nedan är de två gröna





Det är lika mycket smink på båda ögonen, jag har bara en liten hemlighet på ögat till höger ;)
inte vackert, men det blir kasnke bättre med alla balgrejer till :)

Nä, nu ska jag skriva lite natur, tyvärr blev inte bilderna på kameran nå bra, så det blir inga mer bilder denna gång, ska kolla om det kasnek finns någon bra bild någonstans :)

Ps, jag vet att jag måste plocka mina ögonbryn, det har bara aldrig blivit av ;) kanske idag ? :P Ds
Kram
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0